Akiet

Integration Partner

Integratie2018-12-13T13:28:22+00:00

Het beste van twee werelden

Vaak is een standaardpakket een goede keuze voor het automatiseren van bedrijfsprocessen. De software biedt tegen relatief lage kosten veel functionaliteit en daarbij ook een weldoordachte structuur. De praktijk is echter ook dat veel bedrijven bestaansrecht hebben omdat zij iets op een andere manier doen dan concurrenten, een unique selling point.

Door de standaard software uit te breiden met stukjes software op maat, ondersteunt Akiet Software Solutions bedrijven in het automatiseren van deze klantspecifieke activiteiten. Daardoor kan een bedrijf het beste van twee werelden benutten: standaard software met beetje extra. Een confectiepak met een handgemaakte stropdas.

Veranderende wereld

Een paar decennia geleden waren de leveranciers van standaardpakketten veel bezig met het vangen van klanten in zogenaamde “vendor lock-in”. De software pakketten waren erg gesloten en klanten konden alleen met heel veel moeite andere pakketten aan de software koppelen. De leverancier ontmoedigde dat verder door al deze zaken tot “niet ondersteund” te verklaren.

Een modern paradigma zijn “Best of breed” software pakketten: pakketten die tot doel hebben in bepaalde zaken de allerbeste te zijn en vertrouwen op uitgebreide koppelmogelijkheden om in het software landschap van al hun klanten te passen.

Met welke omgeving werkt u?

Bekijk voor elk pakket welke integraties we zoal hebben uitgevoerd.

Vraag het ons!

We denken graag mee in mogelijke oplossingen voor uw vraagstuk. Dus gooi het gerust eens bij ons over de spreekwoordelijke schutting!

Stel uw vraag

Afas

Verschillende integraties waaronder:

  • Uitlezen medewerkers uit HRM (diensverbanden, functies, naw)
  • Uitlezen specifieke connectoren
  • Synchroniseren klanten en contactpersonen
  • Synchroniseren declaraties

Office 365

  • Documenten synchroniseren naar Sharepoint
  • Single Signon
  • Synchroniseren Sharepoint lijsten

Exact

  • Synchronisatie relaties
  • Inboeken verkoopfacturen
  • Inboeken inkoopfacturen
  • Aanmaken bestellingen

Topdesk

  • CTI koppeling
    Helpdeskmedewerkers direct inzicht in openstaande tickets
  • Reserveringsoverzicht
    Narrow casting functionaliteit met reserveringsoverzicht per ruimte

Nmbrs

  • Rapporteren data Nmbrs via export portal
  • Synchroniseren medewerkers

Exchange

  • Synchroniseren afspraken
  • Synchroniseren relaties en contactpersonen
  • Synchroniseren reserveringen voor ruimtes
  • Synchroniseren mail

Snelstart

  • Synchroniseren klanten
  • Inboeken verkoopfacturen
  • Inboeken inkoopfacturen

Logistic Manager

Koppeling transport berichten
Zendingen worden aangemeld waarna de verzendetiketten van de transporteur worden uitgedraaid

Neem contact met ons op en we kijken graag naar de mogelijkheden om te koppelen met uw software omgeving.